28/11/2015

Հարցազրույց “Լրատվական Ռադոյին”

Ստարտափն ունի շատ երկար պատմություն, այդ պատմությունն իր մեջ ներառում է Ռայթ եղբայրների ստեղծած ինքաթիռը, «Ֆորդ» և «Էփփլ» ընկերությունները և բազմաթիվ այլ գաղափարներ, որոնց առանցքը նորարարությունն է և, դրա հետ մեկտեղ, անտեսանելի, խորը պահանջմունքների բավարարումը: Կա համապատասխան պահանջարկ, և պետք է լինի դրան համապատասխան առաջարկը՝ ահա ստարտափերի իմաստը: Մեր պատանիներն այսօր ձգտում են մեծ փողերի, մեծ հաջողությունների, և այն էլ՝ արագ: Հեշտ փողեր չկան, կա աշխատանք և արդյունք: Ստարտափերի, դրանց սոցիալական և տնտեսական դրսևորումների շուրջ զրուցել ենք բիզնես խորհրդատու, «Համայնքային զարգացման նորարարական կենտրոն» կազմակերպության խորհրդի անդամ Կարեն Սարգսյանի հետ:

Հարցազրույց “Լրատվական Ռադոյին”